dnes je 11.5.2025

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

EET a specifické případy v obchodě

16.3.2017, , Zdroj: Verlag DashöferDoba čtení: 2 minuty

Jak řešit reklamaci zboží a platby „dárkovou poukázkou“ ve vazbě na povinnou evidenci tržeb?

Dotaz:

Jsme prodejna obuvi a aktuálně v souvislosti s EET řešíme následující problém. Jak musí evidovaná tržba korespondovat s účetnictvím? Máme několik druhů případů, které nejsou evidovanou tržbou:

• reklamace zboží prodaného před 1. 3. 2017,

• zaplacení za zboží „dárkovou kartou“, zákazník koupí zboží, ale zaplatí předem zakoupenou dárkovou kartou,

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Živnostník profi.
Registrovat

Týdenní zpravodajství pro živnostníky a drobné podnikatele

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...