dnes je 20.4.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Reklamace zboží v rámci e-shopu

16.2.2022, , Zdroj: Verlag DashöferDoba čtení: 3 minuty

Jak účtovat o náhradě nákladů vynaložených v rámci uznané reklamace zboží prodávaného přes e-shop?

Dotaz:

Jsme plátci DPH a provozujeme e-shop se zbožím. V obchodních podmínkách máme uvedeno, že kupujícím (spotřebitelům i podnikatelům) proplatíme nutné výdaje, které vynaloží v souvislosti s uznanou reklamací.

Prosím o radu, jak správně účetně postupovat v následujících případech:

1) Kupující spotřebitel mi poslal kopii účtenky za zaplacené

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Živnostník profi.
Registrovat

Týdenní zpravodajství pro živnostníky a drobné podnikatele

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...