dnes je 18.4.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Jak zajistit bezpečné pracovní prostředí v době koronaviru?

10.11.2020, Zdroj: Ministerstvo průmyslu a obchoduDoba čtení: 5 minut

V souvislosti s šířením onemocnění COVID-19 připravilo Ministerstvo práce a sociálních věcí základní doporučení pro zaměstnavatele, která mají přispět k ochraně zdraví zaměstnanců na pracovišti a omezit tak šíření onemocnění.

Základní opatření 

Základní opatření jsou jasně definovaná: 3R – roušky, ruce, rozestupy. Kde to z povahy práce je možné, využívejte práci z domova.

Každý zaměstnavatel, každé pracoviště mají svoje individuální podmínky, a tak je třeba podle několika základních pravidel vytvořit jejich konkrétní podobu pro každou firmu samostatně.

Nemusí to být nic složitého, ukážeme Vám pár užitečných nápadů. Vždy je efektivnější prevence.

Zásadní tedy

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Živnostník profi.
Registrovat

Týdenní zpravodajství pro živnostníky a drobné podnikatele

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...